środa, 23 marca 2011

RANGE ROVER SPORT-auto firmowe

Autorem jest Andi.  www.mojeauto-mojabryka.blogspot.com

Bezwzględnie luksusowy samochód sportowo-terenowy.Jego charakter określają:wyjątkowa dynamika jazdy,wiodący w swojej klasie komfort oraz wszechstronne możliwości.  Dzięki znaczącym zmianom w stylistyce  nadwozia oraz całkowicie nowemu wnętrzu i dwóm nowym silnikom,        możemy mówić o całkowicie nowym samochodzie Range Rover Sport,    model roku 2010.                          Silnik v8 z doładowaniem mechanicznym                                      .       510KM i 625Nm zużycie paliwa 14,9l/100km                                    Silnik TDV8   272KM i  640Nm  zużycie  paliwa   11,1l/100km        SilnikTDV6 245KM i 600Nm  zużycie paliwa 9,2l/100km.                                                                        Silnik TDV6 211KM i 520Nm zużycie paliwa 9,2l/100km.                                             .                    Posiada ulepszony system Terrain,jest teraz 6 programów.                    Pr.ogólny,Pr.dynamiczny,Pr.trawa,żwir,śnieg,Pr.błoto i koleiny.            Pr.piasek,Pr.jazda po skałach.                                                             Rewolucyjną nowością jest system wspomagania stabilności przyczepy.(TSA)System przy wykorzystaniu czujników,wykrywających obecność przyczepy,identyfikuje jej niepożądane ruchy i aktywnie uruchamia hamulce oraz zmniejsza moc silnika,co w efekcie stabilizuje przyczepę.               Najfajniejszym gadżetem jest system Surround Camera ,system wykorzystuje 5 dyskretnie umieszczonych cyfrowych kamer,które przekazują na ekran dotykowy na desce rozdzielczej,prawie 360-stopniowy widok dookoła pojazdu.                Samochód bardzo popularny w Niemczech,jako samochód firmowy.        Autor.Andi         www.mojeauto-mojabryka.blogspot.com                                                                                                                                                                 .                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz