Bezwzględnie luksusowy samochód sportowo-terenowy.Jego charakter określają:wyjątkowa dynamika jazdy,wiodący w swojej klasie komfort oraz wszechstronne możliwości. Dzięki znaczącym zmianom w stylistyce nadwozia oraz całkowicie nowemu wnętrzu i dwóm nowym silnikom, możemy mówić o całkowicie nowym samochodzie Range Rover Sport, model roku 2010. Silnik v8 z doładowaniem mechanicznym . 510KM i 625Nm zużycie paliwa 14,9l/100km Silnik TDV8 272KM i 640Nm zużycie paliwa 11,1l/100km SilnikTDV6 245KM i 600Nm zużycie paliwa 9,2l/100km. Silnik TDV6 211KM i 520Nm zużycie paliwa 9,2l/100km. . Posiada ulepszony system Terrain,jest teraz 6 programów. Pr.ogólny,Pr.dynamiczny,Pr.trawa,żwir,śnieg,Pr.błoto i koleiny. Pr.piasek,Pr.jazda po skałach. Rewolucyjną nowością jest system wspomagania stabilności przyczepy.(TSA)System przy wykorzystaniu czujników,wykrywających obecność przyczepy,identyfikuje jej niepożądane ruchy i aktywnie uruchamia hamulce oraz zmniejsza moc silnika,co w efekcie stabilizuje przyczepę. Najfajniejszym gadżetem jest system Surround Camera ,system wykorzystuje 5 dyskretnie umieszczonych cyfrowych kamer,które przekazują na ekran dotykowy na desce rozdzielczej,prawie 360-stopniowy widok dookoła pojazdu. Samochód bardzo popularny w Niemczech,jako samochód firmowy. Autor.Andi www.mojeauto-mojabryka.blogspot.com .
porady,samochody,nowości,przepisy,tuning,nowinki,sport
środa, 23 marca 2011
RANGE ROVER SPORT-auto firmowe
Autorem jest Andi. www.mojeauto-mojabryka.blogspot.com
Bezwzględnie luksusowy samochód sportowo-terenowy.Jego charakter określają:wyjątkowa dynamika jazdy,wiodący w swojej klasie komfort oraz wszechstronne możliwości. Dzięki znaczącym zmianom w stylistyce nadwozia oraz całkowicie nowemu wnętrzu i dwóm nowym silnikom, możemy mówić o całkowicie nowym samochodzie Range Rover Sport, model roku 2010. Silnik v8 z doładowaniem mechanicznym . 510KM i 625Nm zużycie paliwa 14,9l/100km Silnik TDV8 272KM i 640Nm zużycie paliwa 11,1l/100km SilnikTDV6 245KM i 600Nm zużycie paliwa 9,2l/100km. Silnik TDV6 211KM i 520Nm zużycie paliwa 9,2l/100km. . Posiada ulepszony system Terrain,jest teraz 6 programów. Pr.ogólny,Pr.dynamiczny,Pr.trawa,żwir,śnieg,Pr.błoto i koleiny. Pr.piasek,Pr.jazda po skałach. Rewolucyjną nowością jest system wspomagania stabilności przyczepy.(TSA)System przy wykorzystaniu czujników,wykrywających obecność przyczepy,identyfikuje jej niepożądane ruchy i aktywnie uruchamia hamulce oraz zmniejsza moc silnika,co w efekcie stabilizuje przyczepę. Najfajniejszym gadżetem jest system Surround Camera ,system wykorzystuje 5 dyskretnie umieszczonych cyfrowych kamer,które przekazują na ekran dotykowy na desce rozdzielczej,prawie 360-stopniowy widok dookoła pojazdu. Samochód bardzo popularny w Niemczech,jako samochód firmowy. Autor.Andi www.mojeauto-mojabryka.blogspot.com .
Bezwzględnie luksusowy samochód sportowo-terenowy.Jego charakter określają:wyjątkowa dynamika jazdy,wiodący w swojej klasie komfort oraz wszechstronne możliwości. Dzięki znaczącym zmianom w stylistyce nadwozia oraz całkowicie nowemu wnętrzu i dwóm nowym silnikom, możemy mówić o całkowicie nowym samochodzie Range Rover Sport, model roku 2010. Silnik v8 z doładowaniem mechanicznym . 510KM i 625Nm zużycie paliwa 14,9l/100km Silnik TDV8 272KM i 640Nm zużycie paliwa 11,1l/100km SilnikTDV6 245KM i 600Nm zużycie paliwa 9,2l/100km. Silnik TDV6 211KM i 520Nm zużycie paliwa 9,2l/100km. . Posiada ulepszony system Terrain,jest teraz 6 programów. Pr.ogólny,Pr.dynamiczny,Pr.trawa,żwir,śnieg,Pr.błoto i koleiny. Pr.piasek,Pr.jazda po skałach. Rewolucyjną nowością jest system wspomagania stabilności przyczepy.(TSA)System przy wykorzystaniu czujników,wykrywających obecność przyczepy,identyfikuje jej niepożądane ruchy i aktywnie uruchamia hamulce oraz zmniejsza moc silnika,co w efekcie stabilizuje przyczepę. Najfajniejszym gadżetem jest system Surround Camera ,system wykorzystuje 5 dyskretnie umieszczonych cyfrowych kamer,które przekazują na ekran dotykowy na desce rozdzielczej,prawie 360-stopniowy widok dookoła pojazdu. Samochód bardzo popularny w Niemczech,jako samochód firmowy. Autor.Andi www.mojeauto-mojabryka.blogspot.com .
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz